Har ett knä som värker...

Igår var det fotbollscup hela dagen, var faktiskt grymt förvånad att de gick så bra som det gjorde.
Vi lyckades göra 5 mål på hela turneringen.

Men det blev en tung turnering för mig eftersom jag skadade mig,
jag är så grymt trött på att mitt knä inte ska hålla för den lilla smällen som det blev.
Så nu ligger jag i soffan hemma hos mina älskade föräldrar med knäet/benet i högläge. Ska snart gå och packa ihop alla mina saker och sen bege mig hem till min älskade lägenhet.
Funderar faktiskt på att stryka julgardinerna och sätta upp ljusstjärnorna i fönstret där hemma, eftersom att de redan är många som satt upp dom så behöver jag inte skämmas över att vara ute tidigt.

Publicerat: 2011-11-21 @ 08:43:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0