Ingen dag är den andra lik . . ;)

Nu håller jag på att laga lunch och middag,
blir lax med potatis och en smarrig hemma gjord sås till, ska även fixa till en god sallad tänkte jag.
Varför ska det vara så tråkigt och laga mat till sig själv?
Jag verkligen hatar och laga mat till mig själv, roligare om man är två :)

Får väl ta tag i dagen sen,
ska ju börja jobba kl 14.30 och innan jag börjar jobba så måste jag hinna inom i affären och handla strumpbyxor för jag har inga hela hemma tråkigt nog och mina uniformsbyxor ligger i tvätten så de kan jag inte använda.

Sen efter jobbet så ska jag hem till mina älskade föräldrar, eftersom min mamma fyller år idag och jag behöver hämta min resväska eftersom vi åker på onsdag och ska annars inte hem från på tisdagkväll efter jobbet ;)
Publicerat: 2011-05-05 @ 12:12:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0