Förenkla ditt liv & få tid att leva..

Kan inte förstå att det redan är 1.a maj.
Var försvinner dagarna, veckorna och månaderna? Eller är det bara jag som tycker att tiden går sjukt fort nu.
Visst det är ganska så skönt, för det närmar ju sig resan och det får mig att må ännu bättre.

Tror maj kommer att bli en riktigt underbar månad,
- 2 veckor i Turkiet med min älskade familj
- Spontana utgångar på Lilla torg och Etagé med mina älskade vänner.
- Sen lite annat smått och gott :)

Jag ska i alla fall göra mitt bästa på att få en riktigt snygg solbränna nere i Turkiet.
Så jag har en grund att bygga på nu när sommaren även närmar sig oss i Sverige, tror faktiskt att jag kommer bli riktigt brun och fin i år :)

Men nog om det,
får väl bege mig in i duschen och sen göra mig snygg.
Ska ju jobba idag, 12 -18 där av hade jag en ganska lugn gårdag när det gäller alkoholhaltiga drycker.

Hoppas ni får en underbar dag :)

 

Publicerat: 2011-05-01 @ 10:18:21


1 kommentarer
Postat av: Casandra

Du är inte ensam om att tycka att tiden springer iväg. Jag säger det samma. Var tog April vägen någon stans. Låter som en riktigt underbar Maj du ska ha :) kram

2011-05-01 - 10:58:25 | URL: http://casandraojoakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0