Vilket underbart väder vi fått idag..

Sådär nu sitter man på jobbet, har dock inget och göra fram tills kl 16.
Så kollar runder lite på internet, ser om jag finner något intressant till min lägenhet och sen även lite resor. Är sugen på att åka till Gdansk i mitten av april. Så får se om jag hittar någon som är sugen på att följa med mig dit.

Gud vad jag känner mig trött nu, förstår inte hur jag ska orka jobba till kl 21.
Från att ha ett pass på 16-19 så slutar det med att jag jobbar 8-21, men man får tänka positivt :)
Älskar både jobbet och de jag jobbar med, så det gör mig inget. Annars hade jag ändå bara legat hemma i soffan och gjort ingenting ;)

Publicerat: 2011-03-05 @ 14:13:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0