Saknar min lilla älskling..

Gud vilket underbart väder det är här i Malmö.
Ca 15 grader ute och det blåser nästan ingenting, så det känns verkligen som våren är påväg.

Tänkte faktiskt snart gå ut på balkongen och sättta mig med en stor kopp kaffe och njuta av solen som värmer och fåglarna som kvittrar. Sen ska jag köra ner till stan igen om sådär 2 timmar för att hämta ut min älskade iphone 4 som är på lagning, eller rättare jag tappade den så hela skärmen sprack och när jag kommer dit så får jag med mig en helt ny mobil.
Vilket känns ganska så skönt faktiskt, dock så vet jag inte om de lyckas överföra allting till den nya mobilen. Men det får man leva utan. Tur appar, signaler och sim kontakterna är sparade på itunes ;)
För annars vet jag inte ritkigt vad jag hade gjort..

Men nu har jag i alla fall lärt mig en ganska så stor läxa.
För de 1500kr hade jag kunnat ha roligare för, men det är lätt att vara efterklok.

Publicerat: 2011-03-22 @ 12:14:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0