Jag kan inte mer än älska mitt liv just nu..

Jag är så underbart glad nu.
Har hänt så mycket i mitt liv de senaste dagarna, mer får ni veta sen lite längre fram. Vill ju inte berätta allt.
Men kan ju säga att min viktminskning går på rätt väg.

Känner hur stor uniformen på jobbet börjar bli och hur underbart är inte det?
Har beställt en storlek mindre i kjolen inför sommaren, så nu får man bara hoppas på att den passar mig. Men ner i den ska jag och det får kosta vad det vill..
Så om det är 10-tals timmar på friskis och svettis så ska jag kämpa vidare :)

Just nu har jag 4 veckor kvar innan jag ska väga mig,
och nu kan jag erkänna att jag är riktigt spänd inför mitt resultat. Så hoppas på att det är något bra som kommer stå på vågen. Men ska även ta och mäta mig runt magen, låren och armarna för att se om det gett mer resultat än vad vågen visar. Vilket jag hoppas på :)

Publicerat: 2011-03-14 @ 19:56:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0