Godmorgon världen, vilken underbar dag <3

Sådär nu är man hemma igen efter 4 timmar på jobbet.
Vilket känns riktigt skönt faktiskt, spec när vädert är såhär underbart.

Idag ska jag faktiskt bege mig hem till Sjöbo, ska hälsa på min mormor och morfar. Sen även passa på att umgås lite med mamma och pappa innan det är dags för fotbollsträning kl 18.15 på konstgräsplanen ;)
Hoppas vädert håller i sig såhär mot kvällen också så man snart kan slippa understället när man är och tränar.

Men ni får ha en riktigt underbar onsdag, för det ska minsann jag ha.
Publicerat: 2011-03-23 @ 09:04:43


1 kommentarer
Postat av: Casandra

Satt och funderade härom dagen. Tänk så många gånger när vi var ute och gick och babblade. Båda sa NEJ vi ska inte bo i sjöbo, undra vad vi gör då? mm ja vi hade många saker att prata om. Tänk nu bor ingen av oss i Sjöbo längre, dock har du närmare till Sjöbo än mig. Du får hälsa de allesammans och ha en kanon mysig dag gumman.. kramar

2011-03-23 - 10:07:36 | URL: http://casandraojoakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0