Fy fan vad jag är lycklig!

Har precis lagat en god kasslergryta som jag ska ha till middag ikväll när jag kommer hem från träningen.
Men den smakar riktigt gott, med massa grönsaker i och sen kokar jag råriset när jag kommer hem. Tänkte det passar bra att koka riset medans jag duschar ;)

Nu har jag i alla fall hoppat ner i mina träningskläder,
ska snart hoppa i promenadskorna och bege mig bort till friskis och svettis för ett indoorwalkingpass. Dock är det endast bas idag, men det är bra att variera mellan bas och medel. Sen varierar jag ju med gympa, skivstång och kibox med. Så det känns riktigt skönt, har fått höra en del av mina arbetskollegor nu att det syns, min älskade mamma tyckte också att det syntes nu i helgen när hon var här..
Blir så glad när jag får höra det, man blir peppad på att fortsätta när det ger resultat. Dock har jag kämpat på med träningen nu i 6 veckor och har 4 kvar innan jag ska väga mig.

Publicerat: 2011-03-15 @ 18:00:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0