En vanlig dag med storhandling och jobb

Kan inte tänka mig att det redan är torsdag,
dagarna går så enormt fort. Men det kanske är för man hittar på något varje dag.

Skulle som sagt vara ledig tills på lördag kl 15,
men min arbetsledare ringde igår och frågade om jag inte kunde tänka mig och jobba 14-18 idag och 5-10 imorgon. Kunde inte låta bli och tacka ja till det. Pengar får man aldrig för lite av + att jag trivs så enormt på mitt jobb.

Är enormt nyfiken på vad det är som händer där ute nu.
Det är presskonferans nu kl 10, vilket gör mig grymt nyfiken på framtiden för oss på Sturup Handling AB.
Jag hoppas på ett nytt flygbolag till några roliga destinationer runt om i europa :)
Men det återstår att se..

Nu snart ska jag köra och hämta en kompis.
sen ska vi köra till Willys och storhandla, för just nu ekar det i mitt kylskåp. Men så är det när man inte har varit hemma nästan sen i fredags.
Det är tur jag skrivit en liten handlelista över allt jag ska ha, 
jag tror liksom att man inte handla lika mycket onödigt då ;)

Publicerat: 2011-03-31 @ 09:27:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0