Det gäller att få tummen ur röven..

Blev ingen ledig dag för mig imorgon, eftersom en arbetskollega har vabat så kunde jag inte tacka nej till att jobba 7.30-17.30. Så städningen får jag ta en annan dag, dock vet jag inte riktigt vilken dag dock, kanske imorgon efter träningen om jag orkar.
Träningen är inte slut från kl 20 och sen ska jag duscha och sådär, sen ska jag börja jobba kl 4.45 på torsdag morgon. Men det löser väl sig, har ju bara kläder som ska vikas och läggas in i gaderoben och dammsuga och det går fort när man väl tar tag i det hela. Men det gäller ju att man ska få tummen ur röven..

Nu börjar det närma sig läggdags för min del.
Så ni får ha det så bra, sov gott & dröm sött när det är er tur att krypa ner i sängen.

Publicerat: 2011-03-01 @ 22:49:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0