Dags att göra någon nytta idag.. ;)

Nu håller jag på att städa lite här hemma,
måste ju ha det rent och snyggt runt omkring sig. Har tänt en massa doftljus nu så här luktar riktigt ljuvligt. Jag är en riktigt älskare av stearinljus, doftljus eller rättare sagt alla ljussorter.
Dock är det inte så bra nu när lägenheten är totalrenoverad, men skit i det de löser sig alltid på ett eller annat vis.

Måste även ringa till xxxlutz om min taklampa som jag har reklamerat för över 5 veckor sen.
De sa att det skulle ta omkring 3-5 veckor och nu har det gått mer än 5 veckor så måste ringa och fråga hur långt tid det skulle ta. Nu jäävlar kom jag fram i telefonkön, den är fortfarande inte kommen och sådär lagom irriterad blir man.

För man vill ju ha sin lampa så man kan komma i ordning här någon gång. Visst här är ju lite tavlor och massa smått som jag inte riktigt funnit ännu. Men man ska inte ha för brottom har jag lärt mig, det får ta den tiden det tar. Det blir nog snyggt när det är klart ska ni se, dock är den snygg redan nu men bättre ska det bli ;)




Publicerat: 2011-03-10 @ 16:05:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0