Är mer död än levande..

Har precis kommit hem från friskis och svettis men känner att jag är helt slut som artist.
Har ju varit på träningsläger i Tyringe hela helgen, så 3 träningspass plus 1 match på 3 dagar känns ganska hårt. Men fy fan vad man kommer vara tränad till fotbolls säsongen kommer igång..

På tal om träning är där bara 2 veckor kvar innan jag ska väga och mäta mig.
Snacka om att jag är nervös nu, är ju rädd jag ska bli besviken över resultatet jag får. Det är därför jag valde 10 veckor eftersom det går rätt så snabbt i början sen efter ett tag så trappar det av. Just nu hoppas jag att jag passerat det, men det återstår att se..


Publicerat: 2011-03-28 @ 19:21:20


1 kommentarer
Postat av: Kim

Tack så mycket sötnos! Vad glad jag blir! :)

2011-03-28 - 21:55:49 | URL: http://kimmi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0