Det är värsta träningspasset och tvätta..

Är sjukt varm efter allt springande upp och ner i trappan.
Har i alla fall hunnit med att tvätta 5 maskiner tvätt och fått torkat nästan allt. Är bara min uniform som ska ta så sjukt lång tid att torka. Men nu är den i alla fall ren och fin, så nu har man en hel del att välja mellan. Tur man har så många upplagor av allt.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta något och äta, men vet inte riktigt vad eftersom jag knappt har något i kylen. Så blir väl att man får köra inom affären och handla något ikväll. Är riktigt sugen på hemmagjorda hamburgare och något gott och dricka, så får väl se vad det blir till middag. Hade varit ganska så gott med hemmagjord potatisgratäng med typ kycklingfile eller fläskfile till. Får se vad jag hittar för gott i affären sen när jag ska bege mig till ikea och plantagen.

Vad gör ni själv denna underbara tisdag?

Publicerat: 2011-07-26 @ 11:49:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0