Dejting med John Blund om en stund . . ;)

Nej just nu sitter jag och funderar på om jag ska hoppa ner i sängen eller ej,
ska dock upp kl 3.10 så det är ju dags att sova. Borde egentligen ha sovit för ett bra tag sen, men kan man inte sova så kan man inte göra så mycket åt det.

Därför beger jag mig nu till badrummet för att tvätta ansiktet, hoppa i nattlinnet och även borsta tänderna. Sen tänkte jag krypa ner i min älskade säng och läsa min älskade bok "Elsas mode".
Måste ju få ett slut med den så jag kan börja på nästa del som är "Elsas värld", hoppas på att den är lika bra som den första boken :)

Men ni får sova så gott när det är er tur att hoppa ner i sängen.
Sov gott och dröm sött..
Publicerat: 2011-07-28 @ 22:07:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0