Dags att leka hemmafru.. ;)

Godmorgon världen..

Nu är jag pigg och vaken, är till och med i full gång med och tvätta. Har jobbat så mycket den senaste tiden så tvättkorgen har nästan blivit överfull. Vilket känns lite sådär, men nu ska i alla fall allting tvättas. Har bokat den ena tvättstugan i 4 timmar så lär få undan en hel del då skulle jag tro..

Sen när jag tvättat klart ska jag faktiskt ta och storstäda min lägenhet, känns som här är väldigt skitigt. Men det är nog mest jag själv som ser det med tanke på alla svarta möbler. Men idag ska här bli skinande rent och det ska dofta ljuvligt. Ska även bädda rent i sängen, för det finns väl inget skönare än att krypa ner i den sen när man är nyduschad ikväll..

Men nu får jag väl ta och springa ner 5 våningar och se om första maskinerna är klara.
Hoppas ni får en underbar dag..
Publicerat: 2011-07-26 @ 09:38:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0