Ingen dag är den andra lik . . ;)

Nu har man tvättat håret, ätit frukost.
Måste kännas skumt för många som läser detta inlägg eftersom klockan inte är så mycket. Men så är det när man har ett jobb med oregelbundna tider.

jobbar 4.30-10.30 idag, vilket är rätt så skönt med tanke på man är uppe långt innan tuppen. Sen när jag slutat ska jag köra till min bästa vän och umgås med henne i ett par timmar. Vi har planerat en lång promenad, så först antar jag att det blir det och sen massa skvaller därtill... Sånt gillas enormt mycket. ;)

Nu funderar jag faktiskt på att gå och ta på mig uniformen, sminka mig och sen sätta mig här en liten stund igen. Eftersom jag kände att jag gick upp lite för tidigt idag, men det är skönt när man är uppe i tid och har hela dagen framför sig. ;)


Publicerat: 2011-01-20 @ 03:17:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0