Dags att leka hemmafru.. ;)

Sådär känner mig riktigt duktig idag,
gick ju upp vid sådär 9.30 vilket känndes riktigt underbart med tanke på att jag jobbat morrnar de senaste veckorna.

Har varit nere i byn och hämtat nya målvaktsbyxor som jag ska ha på harlösa spelen på lördag. Sen passade jag även på att handla lite när jag ändå var där nere. Ska snart ställa mig och göra kycklingsallad och bara ta det lugnt tills klockan blir 15.15 då jag ska bege mig mot jobbet ;)

Får inte glömma att jag ska packa ner en del av mina saker som jag har här hemma hos mamma och pappa, för ska ju sova i lägenheten ikväll eftersom jag slutar kl 19 och börjar igen kl 4.
Publicerat: 2011-01-13 @ 11:43:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0