When you told the world you´re mine

Nu är jag hemma och är mer död än levande kan jag erkänna.
Igårkväll vid kl 19 så begav jag mig till Skurup och titta på innebandy, visst var det skoj och titta på men jag håller mig till hockey istället :)

Sen så där efter somnade jag inte från kl 00.30 typ och sen skulle jag upp kl 3.30, så idag har jag planerat en powernap innan jag ska jobba igen. Dock har jag en hel del att göra innan jag ska jobba så frågan är om jag hinner med någon powernap.
Får väl snabba på så här är rent och snyggt nu när jag får besök imorgon. Har tänkt bjuda ut mamma, pappa, farfar (inte min riktiga), sen även mormor och morfar som tack för att de hjälpt till och renovera här i lägenheten. Tycker det är det minsta jag kan göra för dem, måste ju visa att jag uppskattar deras hjälp :)


Mitt slarvigt bäddade säng.
Men jag älskar verkligen mitt sovrum =)


Sofforna inne i tvrummet,
får ha de tills jag hittar en snygg soffa som faller mig i smak =)


Mitt älskade vardagsrum =)


Mitt fina matrumsmöblemang :)


Sist men inte minst, min älskade tv =)
Publicerat: 2011-02-11 @ 09:43:59


2 kommentarer
Postat av: Casandra

Du och din mamma ni har så fruktansvärt bra smak på inredning :) Har alltid älskat er inrednings sätt. Det blir alltid så snyggt. :)

Du har fått det riktigt fint där hemma nu :) Attans att man inte han komma och hälsa på dig och se. Vi hade så fruktansvärt mycket att göra. Det är hopplöst att försöka hinna med så mycket som möjligt på så få dagar :)

Så snällt av dig att bjuda dem på middag MYS <3

2011-02-11 - 11:10:00 | URL: http://casandraojoakim.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

så mysigt och fint det ser ut :D

Sv: Ja visst är det! Hmm, kanske man gör men jag skulle aldrig någonsin kunna bo själv, är sällskapssjuk!

Hoppas din dag varit bra & ha en fortsatt fin alla♥dag kväll!

2011-02-14 - 22:36:03 | URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0