Träningen är min drog..

Igårkväll efter träningspass nr 2 så var jag mer död än levande.
Mina ben var som spagetti och jag orkade knappt bege mig upp på mitt gamla rum hemma hos mina föräldrar och lägga mig.

 Och idag tänker jag faktiskt också träna, dock blir det lite boxning på friskis.
Känner att jag behöver ta ut mig i armarna också och inte i bara ben och magen som jag gjort nu de senaste dagarna. Sen väntar i alla fall vila fredag och lördag, för sen på söndag ska jag träna fotboll i 1 timme och 45 min ;)

Tur man har något och roa sig med om dagarna,
så något positivt med att bo själv finns det även om det är tråkigt som jag vet inte vad.. Men man vänjer sig med tiden hoppas jag.
Publicerat: 2011-02-10 @ 06:05:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0