Smärtan ska inte få hindra mig..

Ligger just nu halvdöd i soffan efter träningen.
Känner verkligen att min kropp börjar bli sliten efter all träning. Så det ska bli skönt och vara ledig hela dagen imorgon, ska ladda upp inför ett fotbollspass vet dock inte om jag kommer ge 100% men samtidigt känns det inte så skoj och bara gå på halvfart på träningen.

Så imorgon kväll får jag se hur länge jag orkar bita ihop, men ska i alla fall be om massage i mina vader innan träningen börjar i alla fall.. ;)

Publicerat: 2011-02-15 @ 20:23:23


1 kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

hmm jobbigt men det är ju skönt med träningvärk och så tycker jag, bara det inte blir för mycket :D men man vill ju känna att man jobbar med kroppen!



Hoppas du får en trevlig lillördag!

2011-02-16 - 10:19:24 | URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0