Ska träffa min älskling idag..

Idag är jag ledig och det känns riktigt underbart.
För jag vaknade kl 8 och kännde mig riktigt ut sövd, för annars när jag väl jobbar så går jag ju upp mellan 2.30-3.45.

Nu sitter jag i soffan och njuter av solen som strålar in genom fönstret,
ska snart göra mig iordning för att sen bege mig hem till Sjöbo, beställde ju lite träningskläder som tyvärr kom till sjöbo och hämtar jag de inte senast imorgon skickar de tillbaka sakerna och det vill man ju inte. Så när jag väl är i Sjöbo så tänkte jag träffa min bästa vän Thessyy.
Blir ju inte att vi ses så mycket nu, innan jag flyttade träffades vi mins 2 gåner i veckan. Men det är sånt som händer när man flyttar till en annan ort.

Men ni får ha en underbar tisdag =)
Publicerat: 2011-02-22 @ 09:04:03


1 kommentarer
Postat av: ~ THESSBEAUTY ~

tack för idag, snyggis! :D

2011-02-22 - 21:38:10 | URL: http://thessbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0