Rubriken är inte det lättaste

Är just nu på jobbet och har sådär 11 timmar kvar och arbeta.
Vilket just nu känns mindre kul, hade varit skönt och komma hem vid 14 då jag egentligen skulle ha slutat.
Men jag älskar ju jobbet och arbetskamraterna så tiden går nog fort :)

Sen när jag kommer hem blir det väl laga middag, plocka undan lite och sen krypa ner i min älskade säng för att jobba tidigt imorgon 4.45-13.30, men vad som händer sen har jag ingen aning om. Det återstår att se, blir nog träning har liksom inte bestämt mig om jag ska bege mig på indoowalking medel. Eftersom jag inte kan träna ikväll så får jag väl träna extra hårt imorgon ;)



Publicerat: 2011-02-28 @ 06:14:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0