Känner mig mer död än levande.. ;)

Är hemma efter ett indoorwalkinpass nu och fy fan vad jag blev svettig.
Idag gav jag verkligen allt jag hade och lite till. Är så arg och frustrerad, men ändå så ledsen och sårad...

Tur jag har ett träningspass till ikväll, så ska verkligen släppa ut min ilska då kan jag lova.
Så hoppas på boxning eller något sådan skoj ;)

Men nu ska jag snart sätta mig och äta lite lunch, sen där efter blir det diska och packa. För ska ju hem till mina föräldrar ikväll och sover där till imorgon så kör jag direkt från dem till jobbet imorgon bitti ;)
Publicerat: 2011-02-09 @ 13:41:14


1 kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

härligt med hårt pass :D

Sv: Ja salladen var ritkgit god, åts på Sandy´s!

Ha en trevlig lillördag-eftermiddag!

2011-02-09 - 16:37:05 | URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0