Jaha och vad händer ikväll?

Sitter just nu och tittar på biggest looser och har precis ätit lunch.
Blev sushi till lunch idag igen, även om jag inte har något vidare matlust. Så får se om det blir någon middag ikväll eller inte. Men måste väl få i mig något efter träningen, annars är det inget vidare.

Har ingen aning om vad jag ska göra ikväll heller.
Får spel av att bara sitta här hemma och göra ingenting, så får se om där är någon som har lust att hitta på något. Annars funderar jag på att köra hem till mina föräldrar och stanna där till imorgon. Men vad jag bestämmer mig för återstår att se.

Publicerat: 2011-02-25 @ 14:39:20


1 kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

muuuums vad gott :D tigerräkan, lax och avokade är mina favirter :D fast rullarna är ju också det, älskar de flesta bitar, mums!

Hoppas du får en fortsatt tooooppen bra kväll!!!

2011-02-26 - 23:15:05 | URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0