Indoorwalking är min stora drog..

Har precis kommit hem ifrån ett svettigt träningspass.
Trodde att indoorwalking medel skulle vara mycket jobbigare än bas, men så var det faktiskt inte. Så fler medel pass blir det för min del vill jag lova =)

Tycker det är så skoj att man är peppad för träningen som jag är nu.
Hoppas inte att min motivation och vilja försvinner, men tror inte den gör det. Med tanke på att jag tycker det är roligare och roligare för varje träningspass och man mår så mycket bättre.

Allt handlar egentligen om vilja, motivation och planera.
För alla kan klara av det, men det gäller att planera in sin vardag och fritid. Istället för att sitta 5 timmar vid datan kan man sitta 3 och träna 2 :)
Eller ni håller inte med mig om det?

Publicerat: 2011-02-24 @ 13:35:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0