Förenkla ditt liv & få tid att leva..

Solen skiner, så tror även denna dagen kommer bli underbar.
Man blir ju mycket piggare när solen tittar fram och inte nog med det så har jag ju två träningspass idag. Så hoppas på att bli på ännu bättre humör då :)

Först nu kl 12 blir det ett indoorwalking pass på friskis och sen ska jag träna ikväll igen, dock är det utanför Hörby med fotbollslaget.. Vi behöver bli lite mer smidiga inför den kommande säsongen ;)
Men det gör inte mig något för jag älskar träningen just nu..


Publicerat: 2011-02-09 @ 09:59:56


2 kommentarer
Postat av: Mikaela

Svar: Håller med dig! Längtar otroligt mycket då all snö försvunnit helt och det börjar bli varmt :D

Ha en bra dag!

2011-02-09 - 10:19:24 | URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv: Gud vad härligt! Vi hade runt 10+ här i Göteborg för några dagar sedan. Jätteskönt!

2011-02-09 - 10:30:42 | URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0