Det ska göra ont att leva. .

Sådan nu är man hemma igen..
Känns faktiskt riktigt bra för nu håller jag lång helg :)

Har precis betalat lite räkningar, så nu får man bo här i en månad till. Sen kollade jag även in sparkontot inför resan i maj och känner att det växer och växer. Vilket känns riktigt underbart även om jag inte riktigt vet hur mycket jag ska ha med mig. Först fundera jag på 11.000 men det låter så sjukt mycket med tanke på att vi har frukost på hotellet.
Har i alla fall bestämt mig för att växla 6.000kr och sen får jag väl ha med mig typ 4.000 i svenska som man kan växla nere på plats i Turkiet.

Just nu gör jag inte allt för mycket,
funderar på om jag ska ta tag i det där med städningen så här är rent och snyggt hemma nu över helgen. Tänkte även springa ner i tvättstugan och se om där är tvättider till mig ;) För känner att jag behöver tvätta lite för alla mina träningskläder är snart använda..



Publicerat: 2011-02-25 @ 10:10:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0