Äntligen har jag tagit saken i egna händer..

Fy fan vad jag har tråkigt, känner även att min mage börjar kurra lite.
Men frågan är om det är så smart och äta nu när man ska bege sig till träningen om 1 timme och 30 min. Så får nog ta mig en frukt eller något sådant så får jag ställa mig och laga middag när jag kommer hem ikväll.

Jaha, någon mer än jag som tycker alla hjärtans dag är överskattat?
Blommor, chokladaskar och allt ökar så sjukt i pris, och ska man behöva visa att man uppskattar varandra och älskar varandra under en speciell dag?
Publicerat: 2011-02-14 @ 16:07:15


1 kommentarer
Postat av: HANNAH

Åh jävlar, du kör på rejält du!! Jag kör 3-4 gr i veckan. Duktig du är :) Härligt att du är motiverad, utan det är det ju mycket tuffare. Kämpa på, det här kommer gå skit bra! :) Efter denna termin har jag mer kunskap än en personlig tränare (läser min första termin på sjukgymnastprogrammet). Är jätte intresserad av kroppen, rörelse o allt :) Med din motivation kommer du komma långt och nå över ditt mål :)

2011-02-14 - 18:20:34 | URL: http://www.hannahborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0