3 månader kvar

Nu är det bara 3 månade kvar tills man åker till Turkiet.
Snacka om att jag längtar som fan, men mest hoppas jag på att min träning ger resultat så jag kan hoppa i bikinin och känna mig riktigt snygg när man går där på stranden och njuter av solen och havet..
Men med 5 träningspass i veckan borde där väl hända något med kroppen på 3 månader, hade en arbetskollega som tyckte hon redan såg resultat, så då blir jag bara ännu mer taggad =)

Ska bli skönt och komma iväg i 2 veckor,
känner att man behöver det efter allt slit och jobbande den senaste tiden. Visst det känns lite sådär och åka med föräldrarna på semester när man är 22 år, men jag ska ju trotts allt ha min älskade vän Thessyy med mig ;)
Men visst mina föräldrar är inte mer än 21 år äldre än mig så man har ju en vänskapsrelation samtidigt som de är föräldrar till en ;)

Publicerat: 2011-02-11 @ 13:48:38


1 kommentarer
Postat av: HANNAH

Tills du "kan" få på dig en sån? Tack :)

2011-02-12 - 14:43:45 | URL: http://www.hannahborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0