Varför ska de vara så jävla svårt..

Har precis ätit middag, sitter här i soffan mätt och belåten.
Blev taco som jag var sugen på redan igår, men det smakade riktigt bra och bättre blev det med ett glas vin därtill. Tror jag ska dö, varför åt jag upp? :/

Tittar även på film (the back up plan) i hopp om att bli trött med tanke på att jag ska börja jobba kl 3.45 inatt. Så borde få sovit ett par timmar i alla fall. Men än är klockan inte så mycket så gör nog inget om jag är uppe till sådär kl 22.

Men nu ska jag återgå till min film.
Ha en riktigt underbar fredag :)

Publicerat: 2011-08-05 @ 20:44:15


1 kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !

Ville bara fråga dig lite om ditt jobb . du skriver så mycket om det och det verkar som om det är ett roligt jobb . tänkte höra hur man kan söka till det ? :) tack på förhand

2011-08-05 - 21:06:46 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0