Instant slim

Har börjat äta instant slim, efter att ha läst att de har hjälper ganska så mycket.
Så tyckte jag att de var värda att prova på :)
Tog den fösta tabletten imorgse ca 45 min innan jag skulle äta frukost och jag har redan märkt skillnaden. Åt en hemmagjord hamburgare nu till lunch och fy fan vad äckligt mätt jag är.

Så nu håller jag tummarna på att dessa tabletter, bra mat och en del motion ska hjälpa mig att gå ner i vikt. Har bestämt mig för att jag ska ner ca 20kg, eller i alla fall tills jag är nöjd med min kropp.
Så ni som läser min blogg kommer nu att få läsa om min så kommande viktminskning + all träning där till.


Publicerat: 2011-08-02 @ 13:33:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0