Ingen mer shopping för min del

Nu är jag inne på min 5 dagars ledighet och det känns verkligen underbart.
Kan äntligen få sova hur länge jag vill, gå och lägga mig när jag vill och sen kan jag gå hemma i en hel dag och bara göra ingenting.

Igår var jag med jessica och shoppa på Burlövs center,
jag som lovat mig själv att jag inte skulle shoppa på ett bra tag, men se hur det gick med det hela.
Detta fick jag med mig hem:
- 2 par skor
- 1 par jeans
- 1 Tjockare tröja
- 3 t-shirtar
- smink
- 1 blus

Så nu ska jag inte shoppa på ett tag,
är i alla fall glad över skorna för de ena paret ska jag ha på jobbet till hösten/vintern. Känns faktiskt skönt att ha varit ute i god tid och handlat det. För annars brukar svarta enkla stövlar ta slut ganska så fort ;)
Publicerat: 2011-08-28 @ 15:17:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0