Ingen dag är den andra lik . . ;)

Sitter just nu i soffan och tittar på smekmånaden.
Hoppas att jag blir trött snart så jag kan krypa ner i sängen istället för att ligga och snurra hela natten.

Imorgon har jag i alla fall planerat att jag ska köra hem till mig själv,
har ju en egen lägenhet som jag måste ta hand om där hemma. Vattna blommor och allt sånt där som man måste göra när man bor själv.
Men först innan jag kör hem till Malmö ska jag in och hämta mitt packet jag fått från H&M på din och min kiosk här i Sjöbo, sen där efter ska jag bege mig och tvätta bilen om det är fint väder. För den ser ut som sju svåra år efter allt regn och alla grusvägarna ute på österlen.



Publicerat: 2011-08-01 @ 23:05:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0