Det är skrämmande, men samtidigt något helt nytt.

Kom precis hem,
så nu ligger jag i soffan och tittar på dirty dancing. Kan inte mer än älska den filmen, spelar ingen roll hur många gånger man ser den för den är fortfarande lika bra :)

Dagen har varit mycket trevligt idag,
min älskade vän Jessika hämtade upp mig kl 16 så körde vi hem till henne och var där en stund innan vi begav oss mot pildammarna för att lyssna på irma schultz men efter 45 min fick vi nog av henne och körde hem.
Där efter blev det laga lite middag, snacka om allt mellan himmel och jord. Vi bestämde även om morgondagen då det är dags för MFF-Glasgow.

Men borde egentligen sova snart,
för min älskade pappa kommer och hämtar mig kl 10 imorgon för sen ska vi bege oss till sjukhuset en sväng.

Publicerat: 2011-08-02 @ 23:45:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0