Att älska sig själv är början till en livslång romans

Sådär nu är jag hemma från jobbet.
Kan säga att jag har varit enormt förivirrad på jobbet, vilket känns mindre bra. Men har i alla fall inte gjort några fel och det känns i alla fall skönt.

Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt, känner att jag behöver det.
Har varit så mycket de senaste dagarna + att de inte blev så mycket sömn som jag skulle velat inatt. Det är i alla fall skönt att jag inte börjar från kl 12 imorgon så kanske kan få sova ett par timmar längre då.

Funderar i alla fall på att besöka sjukhuset en liten stund innan jag beger mig till jobbet,
för sen ska jag jobba hela helgen så då är jag inte säker på att jag komme hinna inom och hälsa på. Så man måste ju ta vara på tiden för man vet aldrig när den tar slut..



Publicerat: 2011-08-04 @ 21:34:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0