Akta så inte ögonen trillar ut

Sådär nu har jag precis kommit hem från sjukhuset.
Var riktigt jobbigt och vara där idag. Men man vill ju hälsa på så mycket man kan göra.

Har precis ätit en falafel, men jag orkade verkligen inte äta upp hela. Tror knappt att jag åt halva, men gott var det i alla fall. Var länge sen jag åt en falafel, så det satt som pricket över i.et.

På tal om annat, var ute och gick en runda runt pildammarna med pappa, min faster och hennes man. Så gick där förbi en kille som stirrade som fan på mig. Har ingen aning om vem den här killen var, men min faster hade grymt roligt åt det i alla fall. Hon sa till och med till pappa att han skulle ha sele på mig för killarna spanar som fan på mig haha. Det lät faktiskt väldigt roligt när det kom ifrån henne och hon gick och kommenterade det säkert 10 min efter att han hade gått förbi oss.

Men nog om det.
Nu ska jag fortsätta se på filmen som jag skulle tittat på igår. Fast det slutade med att jag somnade på soffan. Jag är så sjukt dålig på att hålla mig vaken när jag tittar på film..



Publicerat: 2011-08-03 @ 12:52:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0