40 dagar kvar innan man sitter på ett plan söder ut

 
 

Idag är det 40 dagar kvar innan jag och mamma sitter på ett plan söderut.
Ska bli så skönt att komma bort 1 vecka till.
Känner verkligen att jag behöver det efter denna sommaren.

Även fast jag var iväg 2 veckor i maj så har jag fått njuta av stranden allt för lite.
Alla dagar jag har varit ledig har det varit grått och muligt.

Så nu längtar jag riktigt mycket efter att få ligga på stranden,
 njuta av solen och värmen och även höra vågorna som brusar.

Publicerat: 2011-08-05 @ 10:16:42


1 kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: Tack, det var helt underbart! Ha en fortsatt trevlig kväll :D

2011-08-05 - 16:18:38 | URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0