Underbara liv.. :)

Min älskade kusin kom till mig igårkväll,
så då blev det en massa snack, tittade på big borther och skrattade så jag hade kramp i magen. Där efter tittade vi på skönhetsoperationer. Usch fy fan vad det är äckligt och titta på när dem gör det.

Men nu har jag fått i mig lite mat och ska strax bege mig till friskis och svettis för att träna lite.
Känner mig faktiskt riktigt peppad, så ser fram emot att få svettas lite.
Man behöver inte ha så mycket ångest nu när man ska ut och festa med damerna ikväll ;) Dock innehåller spriten mer än vad jag gör av med, men antar det lär bli en del dansande ikväll så det är säkert lugnt ändå..

Vad ska ni göra denna underbara fredag? :)
Publicerat: 2011-04-01 @ 16:35:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0