Mitt i ett äventyr.. ;)

Det är redan tisdag idag,
förstår verkligen inte var dagarna försvinner.

Kan inte förstå att imorgon är det 5 veckor kvar innan jag sitter på ett plan söderut.
snacka om att jag längtar, det ska bli så sjukt underbart :)

Men nog om det..
Nu håller jag på och tvättar, har redan hunnit med två maskiner.
Så känner mig riktigt duktig faktiskt, men det är skönt för då har man det gjort. Plus att jag ska bädda rent i sängen och sen duscha ikväll, för det är ju så ljuvligt och krypa ner nyduschad i en renbäddad säng. Vilket jag tror många håller med mig om ;)

Nu ska jag få i mig lite frukost tänkte jag, sen får jag springa ner i tvättstugan igen om 30 min ;)
Då är förmodligen de 2 sista maskinerna klara för torkning och sen de andra som hänger på tork tar jag med mig upp och viker.

Ni får ha en underbar tisdag!
Publicerat: 2011-04-05 @ 08:01:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0