Back in business ;)

Jag har verkligen varit sämst på att skriva här den senaste tiden.
Men det är väl för jag har så mycket annat för mig om dagarna, för jobbar jag inte så tränar jag och tränar jag inte så umgås jag med mina älskade vänner.

Som denna veckan har jag varit på lilla torg och ätit med ett par tjejkompisar,
igår så var jag hos Elin på lite middag, hon laga middag och jag agera dj ;)
Och nu har jag precis kommit hem ifrån en promenad på 1 timme och 30 min som då blev 8,5 km :P

Så nu ska jag äta frukost och sen blir det ta det lugnt fram tills det är dags att bege sig till jobbet.
Känner mig inte värst sugen på att jobba idag, men man har väl de dagarna man känner så ;)

Nu jag jag även ringt ST A-kassa för att ändra om att jag är tills vidare anställd på 75%,
vilket kändes riktigt skönt och berätta och slippa gå på de där timmarna :)
Publicerat: 2011-04-29 @ 10:52:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0