Ska jag flytta eller inte? hmm . .

Nu är man hemma efter sådär 9 timmars arbete. Vilket aldrig är fel :)
Fick lite fler tider nu i sept också så tror jag ska klara mig fram över vilket jag hoppas på. Planerar ju att flytta till Malmö så då behöver man en liten buffert och lite extra pengar på kontot om man säger så :)

Därför jag har jobbat och slitigt som ett djur i sommar, visst det är en trygghet att bo hemma hos mamma och pappa. Men samtidigt vill man ha något eget. Som man kan kalla för sitt eget hem. Gör vad man vill, när man vill och exakt hur man vill.
Så just nu bollar denna tanke fram och tillbaka i mitt huvud, fast just nu lutar det åt en flytt faktiskt. Är trött på Sjöbo men jag kommer ju komma en bit ifrån alla mina älskade vänner jag har. Fast om de nu är mina riktiga vänner så stannar de ju kvar, vilket man lär märka av faktiskt.
Publicerat: 2010-09-02 @ 23:32:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0