Rubriker är fan inte lätt . . ;)

Skulle egentligen börjat jobba nu 9.30 men eftersom planet är senare lagt så behövde jag inte börja från kl 11.30. Så det känns skönt att få 2 timmar extra här hemma på morgonen.

Har i alla fall slängt in tvätt i maskinen, börjat packa så smått och sen även slängt in lite i torktumlaren. Behöver ju ha lite tvättat tills man åker, bara såna baströjer som linne och t-shirts.

Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt, jobbar som en dåre nu tills vi åker:
Mån: 11.30-18
Tis: 3-9
Ons 13-21.30
Tors 5.15-18

Jag har i alla fall planerat att kör till Ystad imorgon när jag sovit lite efter jobbet. Blir växla pengar, handla leggins och lite hygien artiklar.Sen så fårjag ta och packa det sista på torsdagkväll när jag kommer hem från jobbet.
Publicerat: 2010-09-06 @ 09:02:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0