Måste ta tag i min träning.. ;)

Nu är man hemma från jobbet och sitter i soffan och tar det lugnt.
Tänkte ut och gå en runda snart, kan lika bra göra det 1 timme istället för att sitta vid datorn och göra ingenting.

Men får vänta till min ipod är färdig laddad så jag kan ut och se hur långt jag går och hur mycket jag gör av med. Måste ju försöka komma igång med den där jävla viktnedgången igen. Har lyckas gå ner de kilona som jag gick upp på kreta, men nu ska man bara fortsätta också ;)
Jag har ju ett gymkort jag kan använda, men det är så enormt tråkigt att träna själv. Men ska försöka få loss tummen ur röven nu!

vikt och viktminskning

Publicerat: 2010-09-28 @ 11:22:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0