Känner mig som ett kräng . . ;)

Nu har jag fått i mig middagen som blev kycklingsallad, där efter körde jag in till byn och handlade lite chips. Blev så sugen på det och det var evigheter sen jag åt det. Sen passade jag även på att köra in och tanka bilen eftersom den skrek efter bensin. Har gått ett tag sen jag tankade + att jag inte kände för att tanka kl 3 inatt när jag kör till jobbet.

Så nu sitter jag här vid tvn med datorn i knäet och tittar på en shopaholics bekännelse och äter chips. Känner mig som värsta gamen. Brukar vanligt vis inte äta det men nu när jag har min mens så trycker jag verkligen i mig allt sött och gott.

Publicerat: 2010-09-04 @ 19:37:03


1 kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

älskar en shopaholics bekännelser, har sett den 6 gånger tror jag :D

sv: precis, loooove dresses!

Ha en toppen bra onsdagskväll!

2010-09-08 - 20:19:27 | URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0