Har bestämt mig för att flytta

Nu har jag bestämt mig för att flytta..
Det är ett stort steg att ta, men någon gån måste man klippa strängen från mamma och pappa. Kan erkänna att jag kommer sakna mina älskade föräldrar, så tror jag kommer komma hem och hälsa på då och då.

I med att farfars lägenhet är fullt möblerad så får jag ta det jag vill ha och sen säljer han resten om han inte tar upp det till stugan här i sjöbo.
Så får ta mig ett snack med farfar, för vi måste ju tömma lite möbler och sen måla om. Känner liksom inte för att ha helt vitt i hela lägenheten. Blir väl grått, svart, vitt och sen massa silvriga detaljer.
Åh gud vad jag längtar nu, hoppas tiden kan gå snabbt =)

Publicerat: 2010-09-28 @ 19:21:00


1 kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Den är jättefin den tunikan :D



(Förlåt för jättesent svar, men har inte riktigt haft tid med bloggen)

2010-09-28 - 20:38:52 | URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0