Fixa det sista inför resan . . ;)

Sådär nu är jag pigg och vaken igen, ska strax göra mig iordning för att bege mig in till byn och fixa det sista innan man åker. Ska även passa på att hämta ut mitt paket från stadium som då innehåller min väst från everest och min lila fred perry tröja.

Får skriva upp en lapp på allt jag ska handla idag, för annars lär jag säkert glömma att handla något. Har ju en hel del att tänka på nu inför resan. Ska även lyckas hinna packa lite till idag och det allra sista får jag lägga i väskan imorgon när jag kommer hem från jobbet.

Med tanke på att jag jobbar 13-21.30 idag och 5.15-18.30 imorgon så ska jag sova i stan, eftersom det är närmre och det gå mycket fortare att köra. Att sova sådär 30 minuter längre är väl aldrig fel heller ;)

Publicerat: 2010-09-08 @ 08:35:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0