En bra start på dagen . . ;)

Nu är jag hemma från en promenad, blev dock bara en liten på 30 min.
Visst det är bättre än ingenting alls, ska ju trotts allt spela match ikväll så förmodligen rör jag på mig en hel del där också.

Nu ska jag snart äta frukost, vilket blir fil och müsli med färska bär i. Riktigt gott med färska bär, tror det är pågrund av att man äter det så sällan. Där efter ska jag ta och städa mitt rum eftersom jag inte gjorde det sist som jag sa att jag skulle. Så får ju skylla mig själv lite där faktiskt.
Tänkte även bädda rent i min säng, för det är så underbart och krypa ner nyduschad i sängen. Eller håller ni inte med mig där?

 
Publicerat: 2010-09-03 @ 09:18:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0