Åker till Chania imorgon

Sådär nu har man det lite lugnt på jobbet.
Har tagit fram alla siffror inför morgondagens flygningar, väntar på att pnl.et till PF 651 imorgon kommer. Så jag kan se om jag fått en bra seating på mig, mamma, mormor och gamelmormor. Vilket jag hoppas på, är ju en liten fördel att jobba på en flygplats.
Har även tittat över hur vädert ska vara på Kreta nu när vi ska ner där, det kommer snitta på 29-30 grader varje dag. Ska vara klart alla dagar utom på måndag för då ska det regna vilket jag inte hoppas på. Det är tur att vädert ändrar sig så snabbt som det gör.

Publicerat: 2010-09-09 @ 09:43:05


1 kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Haha håller med dig :D



Göra i helgen? :)

2010-09-09 - 20:29:18 | URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0