Förenkla ditt liv & få tid att leva..

Godmorgon snyggingar.
Kanske finns en del där ute i bloggvärlden som inte ens gått och lagt sig?
Aja strunt samma, nu har jag i alla fall gjort mig iordning för att bege mig ut till Malmö Airport för att jobba sådör i 4 timmar. Visst är det skönt att jobba kort dag men det  är så okristligt att börja 4.45 när man är så illa tvungen att köra hemifrån kl 4.

Men sen när jag kommer hem blir det svara på alla gulliga kommentarer från er läsar, sen tänkte jag bege mig ut på en lång powerwalk. Tänkte sattsa på omkring milen faktiskt eftersom fotbollsträningen igårkväll blev inställd och jag bara gick en runda på 3.8km med mamma.

Publicerat: 2010-10-14 @ 03:54:05


1 kommentarer
Postat av: ingrid

Jag håller med dej, det är verkligen en okristlig tid att behöva börja jobba sådär tidigt! Hoppas att du får en fin dag iallafall :)



sv: Ja visst är de 3 ställena urkassa! Och för tillfället har jag fått jonglera alla 3 haha

2010-10-14 - 07:24:29 | URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0