Fixa lite inför flytten..

Fick köra hem från jobbet tidigare än planerat, med tanke på att jag inte skulle sluta från kl 8.
Men det är rätt så skönt att komma hem, dock har jag ingen aning om vad som händer. Finns ju inget bra på tv samtidigt som jag inte är trött så kan inte sova.

Väntar på att klockan ska bli över 10 så jag kan bege mig till byn, ska in och kolla på tapeter och lite så till lägenheten. Hoppas på att jag finner något riktigt snygg, vill ha någon med svart, vitt och silver i sovrummet och ingen aning i tvrummet. Men det återstår att se :)

Publicerat: 2010-10-11 @ 07:53:13


2 kommentarer
Postat av: steph

åh det är en viss känsla att kolla på tapeter :D

2010-10-11 - 11:18:31 | URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: ♥ THESS ♥

Ja, det är icke klokt vad tiden går!! :p

Men det är himla nice... ^^

2010-10-11 - 12:45:45 | URL: http://thessbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0